sobota, 17 października 2015

Rozdział XXXIV - Nur mit Dir

~Marianna~

Sama nie wiem, ile szliśmy. Na pewno jednak dosyć długo.. Nie dowiedziałam się, gdzie zmierzamy, bo za każdym razem, gdy o to pytałam odpowiadał mi tylko śmiech blondyna.
Przez długi czas, czułam na sobie promienie Słońca, gdy nagle ogarnął mnie przyjemny chłód. Usłyszałam szelest liści, szum drzew.
- Jesteśmy – oddech Charliego musnął moje ucho i odzyskałam wzrok. Staliśmy na niewielkiej polance w jakimś zagajniku. Oprócz nas nie było tu nikogo.
- Po co tu przyszliśmy ? – spytałam.
- Chyba nie powiesz, że ci się tu nie podoba ? – odpowiedział mi pytaniem. Ale rzeczywiście nie mogłam zaprzeczyć. Było tu przepięknie.  Słońce prześwitywało przez korony drzew, wiał delikatny, ciepły wiatr. Na skraju polany, równo z linią drzew stała niewielka, drewniana altana.
- Jesteś pewny, że nie jesteś seryjnym mordercą? Wiesz, tam mógłbyś na przykład trzymać ciała – wskazałam na altanę.  Charlie spojrzał na mnie, unosząc brwi. Tsa… nie ma to jak skompromitować się przed własnym chłopakiem…
- Tak, zgadłaś. Moim życiowym pragnieniem było zostać seryjnym mordercą, chowającym ciała w lesie, a muzyka to tylko taka sprytna przykrywka – odpowiedział z krzywym uśmieszkiem, ruszając w moim kierunku. Udając przerażenie, zaczęłam się cofać, aż moje plecy natrafiły na pień szerokiego drzewa. Charls zbliżył się do mnie i oparł dłonie po obu stronach mojej głowy.
- Dalej masz ochotę żartować ? – spytał cicho. Przez jego bliskość, nie nadążałam oddychać, krew buzowała mi w żyłach.
- Chyba już nie – udało mi się odpowiedzieć. Napotkałam spojrzenie jego błękitnych oczu i poczułam, jak nogi się pode mną uginają.
- I słusznie – wpił się w moje usta, tak nagle, że znów pozbawił mnie oddechu.

~Charlie~

To, że przyprowadziłem Mary w to miejsce, miało szczególne znaczenie. To właśnie tu zaczęła się cała historia z Rebecą i chciałem, żeby tu się zakończyła. Dziewczyna na chwilę zamarła, zaskoczona moją zachłannością. Szybko jednak ocknęła się, zarzucając mi ręce na szyję i odwzajemniając pocałunek. W tej chwili w Ziemię mógł uderzyć meteoryt, mogła wybuchnąć III wojna światowa. Liczyła się tylko ona.
- I takie są twoje plany na cały dzień ? – spytała, kiedy się od siebie udsunęliśmy.
- Chciałabyś – parsknąłem.
- Przez grzeczność nie zaprzeczę – uśmiechnęła się skromnie – Czyli co robimy ?
- Jeśli nie masz nic przeciwko, to zostaniemy tutaj – odpowiedziałem, ciągnąc ją w stronę altany.

~Natalia~

„- Kochasz mnie ?
- Zawsze księżniczko.”

Wcisnęłam się na szpitalne łóżko obok Leo, wtuliłam się w niego i po prostu siedzieliśmy w milczeniu.

- Tak w sumie… To nigdy nie sądziłem, że moja dziewczyna nie będzie moją fanką – stwierdził brunet z uśmiechem.

- Nie martw się. Może nie jestem twoją fanką, ale obiecuję być twoją największą hejterką – pocałowałam go w policzek, na co wywrócił oczami.
- Pfff jaka z ciebie ciamajda – parsknął.
- Ale z ciebie większa – odpowiedziałam.
- Kłamczysz
-  A ja leżę w szpitalu, czy ty ?
- A mnie stratowały fanki czy ciebie ?
- A ja mam fanki, które zachowują się jak dzikie zwierzęta czy ty ?
- Ale ja przynajmniej mam fanki, w przeciwieństwie do ciebie
- Proszę cię… tam gdzie ja się pojawię, ludzie od razu padają mi do stóp – parsknęłam.
- Chłopacy też ?
- Chłopacy zwłaszcza – wyszczerzyłam się.
- W takim razie nigdzie nie pojawisz się beze mnie – zaśmiał się, delikatnie mnie całując.
- Chciałbyś – mruknęłam, odwzajemniając pocałunek.


~Marianna~

- To ten moment w którym mam krzyczeć, że masz mnie stąd wypuścić, morderco ? – spytałam, kiedy usiedliśmy pod altaną.

- Nie odpuścisz ? – spytał Charlie, przyciągając mnie do siebie.
- No raczej, że nie – cmoknęłam go w policzek. Pokręcił głową, jakby z niedowierzeniem i nagle złączył nasze usta.
- Jakbym po każdym naszym pocałunku miała malować usta pomadką ochronną, to bym zbankrutowała – oświadczyłam poważnie. Charlie parsknął śmiechem.
- Wzięłaś troszkę rozumku z domu, księżniczko ? – spytał.
- Nie, książę – odpowiedziałam smutno – mój rozumek zgubił się już bardzo dawno temu.
- Kiedyś go znajdziemy
- Nie trzeba
- Będziesz do końca życia bezmózgiem ? – z trudem powstrzymywał śmiech.
- Może i bezmózgiem, ale twoim bezmózgiem – uśmiechnęłam się z dumą.
- No, oczywiście że moim – znów mnie pocałował.
- Ale my dzisiaj słodcy jesteśmy. Normalnie jak… jak cukier ! – parsknęłam niepowstrzymanym śmiechem, tarzając się po trawie.
- To się wysiliłaś – blondyn dołączył do mnie.
- Wiem – prawie płakałam ze śmiechu. Leżeliśmy na polance obok siebie. A konkretnie, ja oparta o pierś Charliego. Uniosłam delikatnie głowę i pocałowałam go, tak jak on wcześniej mnie. Nagle usłyszałam jakiś szelest. Mimo wszystko, nie podniosłam głowy żeby sprawdzić, czy przypadkiem ktoś nie nadchodzi. Niestety, mimo że nie zrobiłam tego ja, zrobił to on.

- Mary słyszałaś coś ? – spytał szeptem.
- Nie, musiało ci się wydawać.  – skłamałam. I wtedy to zauważyłam. Kątem oka dostrzegłam cień uciekający w głąb zagajnika. Zesztywaniałam.

- Mary, czy na pewno wszys… - uciszyłam go, wznawiając przerwany pocałunek. Wydawał się lekko zaskoczony, ale odwzajemnił to. Nie mogłam się jednak na nim skupić w 100 procentach, bo moją głowę wciąż zaprzątał cień. Cień wysokiej i szczupłej dziewczyny.

Hejooo Bambkisielki <3 <3

No hej, hej, hej Tutaj Mary. Wasza ukochana, najdroższa kocica aww Mary.

Taak... Stwierdzam niedojebanie mózgowe i nadmiar Yoczooka...
I brak weny i czasu i rozumu... I lepiej skończę narzekać... Zostanę starą panną z Lamami.

Pierdolony, doniczka pierdolona...

Chyba dzisiaj nie mam zbyt wiele do powiedzenia... Tak, za długość rozdziału możecie mnie zabijać, ustawcie się w kolejce xx

No i :

Wpierdol dla Natki, bo jej nie było, kiedy być powinna.

Podziękowania dla Zorro (ty już wiesz za co XDD)

Pozdrowionka dla Li *mina pedofila*

Przytulas dla mojej niepodrabianej, polskiej Lamy xx

I grzypek dla Czen.

Idę dalej sarny płoszyć... Papatki misie xx

https://www.youtube.com/watch?v=WbAC9YhWDJg

PS. Tak, tytuł jest po niemiecku XD To tytuł pewnej zacnej piosenki, którą śpiewa mój nowy mąż XD
https://www.youtube.com/watch?v=2cGPVbETUr0




23 komentarze:

  1. Ha!
    Pierwsza!
    Jak za starych dobrych czasów :D
    Obstawiam że postać to ta cała Rebeka czy jak ona się tam nazywa.
    Rozdział mega!
    A wiesz co oznacza, że jestem pierwsza.
    Jestem pierwsza w kolejce do mordu :D
    Ale postanawiam Cię oszczędzić :D
    Na razie...
    Bo w końcu spodziewaj się niespodziewanego :D
    A nie wiem czemu te lamy skojarzyły mi się z Kiną.
    Bo w końcu "Prawdziwa dama to Kina Lama"
    Dobra...
    Widać, że mi odwala.
    Dlatego skończę tego owego koma za nim zrobi się mega psych.
    Pozdrawiam
    Asia Ari <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuny Kiny łączmy się! xD

      Usuń
    2. Jejkuu... za dużo odgadujesz XD Dziękuję za oszcędznie mojej skromnej osoby XD <3

      Usuń
  2. Super rozdział a to nie tylko twój mąź 😗 Ja to znalazłam jak większość 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabije, za krotki rozdzial -.-. Ech, swiat jest juz pelny zjebanych udupow (podobnych do mnie XD) czy Ty tez nim jestes.? Bo wydaje mi sie iz tak, skoro skonczylas w takim momencie. Wiesz, moim zyciowym powolaniem jest zostanie patologiem (I na prawde nim zostane, ta praca mnie fascynuje), ale jak bede chciala, to zamienie sie w agents FBI I Cie wytropie, wiec uwazaj. Jestem jak ninja, nigdy nie wiesz kiedy przybede :"). Rozdzial uroczy az do zrzygania. Takie lubie. Nie nawidze was (no przeciez wiecie ze was kocham <3) I ten wasz blog beznadziejny jakis :/ (zart, kocham tego bloga <3). ROZDZIALY DLUZSZE.! Zegnam sie. Paaa #Bambkisielek Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa... Ja jestem tak zjebanym udupem, że moja koleżanka stwierdziła iż będę Forever Allone, bo nie ma na tyle zjebanego chłopaka, żeby mnie zadowolił :`) Zostaję przy Charlim XD

      Usuń
    2. Hahah jakis zjebany chlopak sie znajdzie. Mam takich trzech w klasie, pojeby totalne, jako specjalista stwierdzilam u nich niedojebanie mozgowe I syndrom skonczonego idioty, wiec mysle ze beda odpowiedni dla Cb :"). Nawet wiecej - mysle ze bedziesz od nich madrzejsza :") tylko nwm z ktorej jestes klasy, ale jak cos to oni pragna dziewczyny max. 2 lata mlodszej. A wiec.....to by bylo na tyle jesli chodzi o laczenie ludzie w pary.... Jeju, jestem jeszcze bardziej skuteczna niz sympatia.pl :"D. No wiec jesli pragniesz glupiego chlopaka to napisz w ktorej jestes klasie a ja zalatwie wszystko :") I jeszcze jedno. Kiedy next.? Tak wiem, jestem wkurzajaca XD. Paaa #Bambkisielek Olka

      Usuń
  4. Super rozdział ,ale jak wszyscy to wszyscy więc...
    Jest troche za krótki.
    A ten cień to Rebek na bank...
    Weny i czasu :D


    -Bambkisielek Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xx a co do Rebeci, to wszystkoo się okaże XD

      Usuń
  5. super kiedy nowy rozdział pozdrawiam ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xx rozdziały są co tydzień, w weekendy najczęściej, ale może jakiś się pojawi w środku tygodnia

      Usuń
  6. Tak, nie było mnie wtedy kiedy miałam być i teraz odpłaca mi oczowyrywny ból głowy ( ci którzy wiedzą o co chodzi pozdro xD) Ale przeżyłaś super ! Tak szczerze gdy przeczytałam ostatnie słowa pomyślałam: Ale tak naprawdę tą wysoką i szczupłą dziewczyną okaże się wysoki i szczupły facet, a wysokim i szczupłym facetem okaże się Jace ( ten z Darów Anioła a nie ten pacan który jest na usługach Erica o nie, nie, nie ) który chcę mnie znaleźć, a że Magnus nałożył na mnie specjalny czar, który uniemożliwia śledzenie, Jace postanowił dorwać Mary ( i w tym momencie widzę minę Charliego gry widzi, że ten grecki bóg zbliża się do Marianny ) i zapytać się gdzie ja jestem, gdyż chce pożyczyć mi tego jednorożca, o którego prosiłam.
    Chyba trzyma mnie jeszcze po wczoraj...
    #NIEDOJEBANIEMUZGOWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh ty mój debilu... Przyznałaś się Kubusiowi, kto mu Mąkę Basię z Lidla kradnie ?

      Usuń
    2. Popieram Pietrucha!!! =D Jak najbardziej XD ale to Jace bo tego on"NIEDOJEBANIUMOZGOWYM" to się boje :"P a ty Mary pamiętaj że to ja byłam pierwsza żeby cię zabić,a zresztą... nie ma takiej potrzeby skoro juz nie żyjesz ;S tylko pomietaj o dzisiejszym twym pogrzebie XD Kto idzie ze mną ? :-]
      Majdan się żegna,paa. :)

      Usuń
  7. Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce next!!! Bo zaraz zasne z tą komórką no!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem że tania reklama ale zapraszam do mnie :3
    http://illbemisingyoubam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Yoczook?
    Pierdolona doniczka?
    Płoszyć sarny?

    Czy ja przypadkiem nie trafiłam na fanke Yoczoka?

    Jeżeli tak do witaj w klubie siostro.

    OdpowiedzUsuń