niedziela, 25 października 2015

Rozdział 35 Zabójczy Sen

Było co raz ciemniej. Przez okno wpadało światło księżyca. Nastrój był romantyczny. Leżałam przytulona do niego, już prawie zasypiałam. Leo miał równy miarowy dech. Czułam bicie jego serca. Zaskakujące było to, że nikt nie przyszedł mnie wyprosić. Byliśmy razem cały wieczór.  Nagle Leo gwałtownie się przekręcił, tak, że w jednej chwili leżałam pod nim.
- Myślałem, że śpisz. – mruknął do mnie.
- Nie mogę zasnąć.
- Hmh, chcesz coś do picia ?
- Nie, dzięki. – mruknęłam i wtuliłam się w poduszkę. Leo podniósł nie leniwie i sięgnął po wodę.  Nie pamiętam, kiedy się położył, bo zamknęłam oczy i zasnęłam.
***
Stałam w długim tunelu, którego nie widziałam początku, ani końca. Miałam na sobie, typowy strój nocnego łowcy. Za pas zatkniętą Saletę i Miecz. Usłyszałam głośny krzyk, jakby kogoś rozrywano na strzępy, odruchowo pobiegłam w jego stronę. Stanęłam przed drzwiami, były lekko uchylone. Lekko, ale pewnie je popchnęłam . Na  środku wielkiej Sali stały trzy stoły lekarskie, na których były porozkrawane ciała. Wokół nich kręcił się mężczyzna w białym kitlu. Byłam pewna, że muszę go zabić, zatrzasnęłam drzwi, tak żeby mnie usłyszał.  Odwrócił się w moją stronę i uśmiechnął. Chwycił nóź z najbliższego stołu i z uśmiechem (pedofila) ruszył w moją stronę. Nie cofnęłam się. Wyciągnęłam Seraficki Miecz, a z moich ust popłynęły nie zrozumiałe dla mnie słowa. Moje ciało jakby samo pomknęło w stronę przeciwnika, i bez większych skrupułów wbiło mu miecz w tchawicę. Wstrząsnął mną dreszcz. Nie miałam panowania nad tym co robię. Podeszłam do krwiawiącego i powiedziałam:
- Dakchyeo!
Po czym odeszłam bez mrugnięcia okiem.
***
Gdy się obudziłam kurczowo trzymałam się poduszki, a Leo dziwnie się na mnie gapił.
- Wszystko dobrze ? – zapytał – Mamrotałaś jakieś dziwne słowa przez sen.
- Tak,  chyba tak. – otrząsnęłam się. – Która godzina ?
- Prawie 11 za godzinę przyjedzie moja mama trzeba się jakoś ogarnąć.
- Hm… rozumiem, że mam się ubrać w twoje rzeczy ?
- Było by wskazane. No i muszę cię ostrzec, że prawdopodobnie bambinos będą czekały pod szpitalem.
- Czyli mam się upozorować na chłopaka ?
- Nie, wtedy by sądziły, że mogę być gejem.
-  Hmm… dobra, coś wymyślę. Bój się. – uśmiechnęłam się zabójczo. Weszłam do łazienki i po chwili wyszłam w kitce i tym stroju.

- Nie wiedziałam, że lubisz Jacka Danielsa. – uśmiechnęłam się
- Tak, w sumie to nie piłem.
- Żałuj całkiem niezłe.
- Piłaś ?!
- Spytaj się lepiej czego ja nie piłam – uśmiechnęłam się.
- Długo ?
- Od jakiś 3 lat.
Zaniemówił
- Ale nie co dziennie !  Z resztą kiedyś opowiem ci całą historię. Trochę tego będzie.
- Ale… mniejsza.   – podszedł o krok bliżej. – To, może zaczniemy…
- Leo i w końcu wychodzisz ! – drzwi się otworzyły i do pokoju wkroczyła mama Leonarda.  Odskoczyliśmy od siebie jak oparzeni.
- Natalia, a co ty tu… ? – niedane jej było dokończyć, bo do Sali wpadł nie kto inny jak…


TAK W KOŃCU JEST !!!
Byłby wcześniej ale konie to nie zabawka <3
POZDROWIENIA I PODZIĘKOWANIA DLA CZEN, KTÓRA JEST WSPÓŁTWÓRCĄ ROZDZIAŁU CHWAŁA CI !
Za tydzień lub dwa historia alkocholowa ! cieszycie się ? wiem, że tak xD
No To Ten… Zorro cieszysz się ?
Pozdwo600

Mg. Inż. PIETRUHA  

14 komentarzy:

  1. Tak... o wiele za krótki XD Ale nie bójcie się XD W ciągu tygodnia będzie mój, postaram się troszkę dłuższy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszke dluzysz?on ma być jak lektura!

      Usuń
    2. Nie.krzycz, bo sąsiadów obudzisz XDD Będzie tak długi, jak tylko dam radę xx

      Usuń
  2. WRESZCIE! kiedy następny? Zorro ��

    OdpowiedzUsuń
  3. BUU!!DUPA! KRÓTKI!! NA TA ZABIJE CIE!TWOJA KOCHANA ZORRO ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Za krótkie!!! Udusze cię Natalia!!!!! Serio? Serio? W takim momencie?! I na co cię wzięło z tym snem?! Czekam na historie alkocholową bo coś czuję że będzie niezła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że za krótki, ale jestem osobą która ma zawsze mało czas :( historia alkocholowa zapewne będzie długa jak Dom Nocy ���� wiem bardzo precyzyjne porównanie xD a sen to przez Czen XD

      Usuń
  5. Dlaczwgo taki krótki i dlaczego w takim momencie skończyłaś?No wiesz...
    Mary czekam na twój już chce się dowiedzieć co to za cień!
    Do następnego !

    -Julka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej noo zabije za ta fenomenalna dlugosc.... Naprawde, dluzszego rozdzialu nigdy nie czytalam ������ teraz mnie sie smutno zrobilo, przepraszaj na kolanach.!
    A tak na serio, co to za porabany sen.? I kto tam wszedl.? I no czekam na next I na historie alkocholowa, bo czuje ze bedzie super <3 to pa #Bambkisielek Olka
    PS. Dom Nocy jest super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee to o Domie Nocy napisalam bo w odpowiedzi pod jakims komentarzem napisalas cos o tej ksiazce I.....OK Ide bo jestem glupia I nikt mnie nie kocha :"C #Bambkisielek Olka

      Usuń
    2. Ja cię kocham ! ( pomimo tego że chcesz mnie zabić xD ) A Dom Nocy czytałam i powiem że spoko książka, ale i tak ta majestateczna księga przymierza która sprawia, że świat jest lepszy, a ja mniej lub więcej ćpam i rzucam nią o ścianę, gdyż jest tylko 6 części, a ja właśnie kończę 6 (płaczę), ta która głosi prawdę o stworzeniu mojej rasy czyli Dary Anioła są lepsze :')

      Usuń
  8. Czemu taki krótki?!?! Za dużo darów anioła się naczytałaś haha xD Czekam na nexta i na historię alkoholową xD
    Zapraszam do mnie :)
    http://illbemissingyoubam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń