czwartek, 28 stycznia 2016

Rozdział 42 - "Szepczę, myślę, wiec jetsem tu. Ciągle szukam ciebie"

~Marianna~


„- List ? – powtórzyłam zdziwiona.”
- Tak, list. Pani Lenehan go przyniosła – wujek wręczył mi kopertę – Będę się powoli zbierać.
- Oki… Czyli do jutra – uściskałam go i opuścił pokój. Chwyciłam list i otworzyłam kopertę, wyjmując ze środka złożoną na pół kartkę. Rozłożyłam ją i zaczęłam czytać.
Kilka minut później odłożyłam kartkę z podpisem Rebeci i nie będąc pewna co o tym sądzić położyłam się na niewygodnym szpitalnym łóżku szybko zasnęłam.


~Charlie~


Przetarłem oczy i sięgnąłem po telefon, żeby sprawdzić godzinę. 8:00, co znaczy że przepałem cały wieczór i noc. Odwiedziny zaczynały się o 9, więc miałem trochę czasu na ogarnięcie się i już mogłem iść do mojej księżniczki. Poszedłem do łazienki, gdzie szybko opłukałem twarz zimną wodą, uczesałem włosy i założyłem świeże ubrania. Wróciłem do pokoju i wtedy przypomniałem sobie o liście. Nigdzie go jednak nie było.
 Czyżby spotkanie z Rebecą mi się przyśniło ?
 Zbiegłem do kuchni, gdzie zastałem mamę.
-Mamo, nie widziałaś może listu zaadresowanego do Mary ? – spytałem prosto z mostu, siadając przy stole.
- Widziałam. Razem z Melodym oddałam go wczoraj wujkowi Mary. – odpowiedziała spokojnie.
- Czyli ona ma już list ?
- Na to by wyglądało. I nawet nie myśl, że teraz tam pójdziesz. Najpierw coś zjedz – i postawiła przede mną talerz z tostami. Zjadłem śniadanie najszybciej jak potrafiłem, pobiegłem po telefon i chwilę później wyszedłem z domu.
- Charlie, poczekaj ! – obejrzałem się i dostrzegłem Brooke.
- Mogę iść z tobą ? – spytała, podbiegając i kurczowo chwytając się mojego rękawa.
- No dobrze – westchnąłem po chwili zastanowienia. Zadowolona blondynka ujęła mnie za rękę.
- To twoja dziewczyna ? – spytała gdy szliśmy.
- Mhm…
- Opowiesz mi coś o niej ? – pytała dalej.
- Co byś chciała wiedzieć ?
- Dlaczego leży w szpitalu ?
- Ona…. Ona jest bardzo chora – odpowiedziałem, starając się powstrzymać łzy.
- Ale wyzdrowieje ? – spytała mała, najwyraźniej przestraszona.
- Trzeba mieć nadzieję. – reszta drogi minęła nam w milczeniu i jakiś czas później już przekraczaliśmy szklane drzwi szpitala i ruszyliśmy w stronę odpowiedniej sali. Weszliśmy do środka. Marianna jeszcze spała, przytulona do poduszki, a obok niej leżała zapisana kartka, list od Rebeci. Poprosiłem Brooke, żeby była cicho i ostrożnie wziąłem list, żeby go przeczytać.




Hej Mary !
Długo zastanawiałam się, czy pisać do ciebie, ale chyba podjęłam odpowiednią decyzję. Chcę, żebyś wiedziała, że ja nie stoję na drodze Twojej i Charlsa. Dopiero dziś zrozumiałam, że podjął on właściwą decyzję. Do momentu gdy nie zobaczyłam Was na polanie, byłam zaślepiona złością, chciałam Cię zniszczyć. Z początku chciałam wam zrobić zdjęcie, ośmieszyć Charliego, osłabić zaufanie jego fanek, że nic nie powiedział im o dziewczynie, jednak bardzo się cieszę, że zmieniłam zadnie.
A potem zobaczyłam, że ogłosił wasz związek oficjalnie i zrozumiałam, że ja już tego nie zmienię. Proszę, żebyś mi wybaczyła że w ogóle myślałam o zniszczeniu waszej wspólnej przyszłości. Obiło mi się o uszy, że jesteś w szpitalu, więc jeśli to prawda, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i szczęścia z Twoim chłopakiem
                                                                                                 Rebeca xx




- Miło się czytało misiek ? – usłyszałem głos. Przestraszony podniosłem głowę i zobaczyłem, że Mary zdążyła się obudzić i ciekawie mi się przygląda.
- Przepraszam, ja tylko…
- Nie gniewam się – delikatnie się uśmiechnęła – i tak zamierzałam ci go pokazać.
Pochyliłem się i delikatnie ją pocałowałem.
- Bleee – usłyszałem jęk siostry. Wyczułem że Mary się uśmiecha
- Hej Brooke – odwróciła się w stronę dziewczynki.
- Hej – uśmiechnęła się nie pewnie.
- Wiesz kim jestem ?
- Księżniczką Charliego.
- Sądzisz, że można mnie tak nazwać ?
- Oczywiście. Masz śliczne włosy, a księżniczki zawsze mają śliczne włosy – odpowiedziała rezolutnie.
- Dziękuję – odpowiedziała z szerokim uśmiechem – Możesz podejść bliżej, nie gryzę
- Ale Charlie powiedział że jesteś bardzo chora…



~Marianna~


Rzuciłam niepewne spojrzenie blondynowi i znów przeniosłam wzrok na jego siostrę.
- Charlie dużo rzeczy wyolbrzymia – zaśmiałam się, czując jednak głęboki smutek – Czuję się dobrze i właściwie dzisiaj już wracam do domu.
- To fajnie – dziewczynka również się uśmiechnęła.
- Brooke, może przejdziesz się do świetlicy i poukładasz sobie puzzle ? Ja chwilkę porozmawiam z Mary i zaraz do ciebie przyjdę.
Mała pokiwała głową i wyszła z pokoju. W drzwiach minęła się z dobrze znaną mi pielęgniarką.
- Dzień dobry – uśmiechnęła się niepewnie, tym razem nie rzucając się na blondyna.
- Coś się stało ? – spytałam.
- Twoja siostra postanowiła oddać szpik. Jednak po badaniu stwierdziliśmy, że jest to niemożliwe. Więc…
- Nie mówcie jej tego. Pod żadnym pozorem. – podjęłam decyzję w ułamku sekundy – inaczej nie wyjedzie. A Korea dobrze jej zrobi… Skłamcie, że wszystko w porządku… Boże, nie mam pojęcia co robić… - jęknęłam załamana.
- Nie martw się, wymyślę coś – blondynka uśmiechnęła się pokrzepiająco -  A teraz zostawiam was samych – dodała i wyszła z sali.
- Samych nas zostawiła… hm… - Charlie poruszył brwiami.
- To jest szpital zboczuchu – pacnęłam go w ramię.
- Ale jaki zboczuch ze mnie ? Ja jestem grze..
- Nie próbuj się bronić, bo i tak ci nie wychodzi – mruknęłam, przerywając mu, na co pochylił się i wplatając mi palce we włosy złączył nasze usta. Odwzajemniłam pocałunek, chociaż w głębi mojej głowy rodziła się obawa, że ktoś wpadnie do pokoju w jakże odpowiednim momencie. Chłopak przysunął się jeszcze bliżej mnie, a ja obejmując go za szyję, podniosłam się do pozycji siedzącej. Nasze pocałunki nigdy takie nie były, a nie widzieliśmy się ledwie kilkanaście godzin. Blondyn wciągnął mnie na swoje kolana, nie rozłączając naszych ust, mocno mnie do siebie przytulił.
- Zaraz ktoś tu wejdzie – mruknęłam w jego usta.
- Cichaj – odszepnął, przygryzając moją wargę, na co zareagowałam cichym jękiem 

(pozdrawiam pana K. i panią N. – dopisek autorki xx) 

Nagle o ścianę huknęły drzwi
- Charlie ile można… Fuuuj – zapiszczała Brooke stojąca w wejściu. Starając się powstrzymać śmiech, wtuliłam twarz w ramię blondyna, a on oparł swoją głowę na mojej.
- Chcesz wracać do domu, mała ? – spytał siostry.
- Nie, po prostu cię szukałem i poprosiłem Brooke żeby weszła pierwsza, bo domyślałem się co odwalacie. A moja twarz nadal ma być taka ładna jak jest – do sali wszedł również Leondre z bananem na twarzy.
- Hej Mary – nie zwracając uwagi, że siedzę na kolanach jego najlepszego przyjaciela uściskał mnie.
- Hej Leo – odrzekłam, wciąż powstrzymując śmiech – przyszedłeś w jakiejś konkretnej sprawie ? – dopytywałam.
- Tak… Muszę z wami poważnie porozmawiać.


Dam, dam dam... Koleajna tajemnica <3 Mogę szukać pracy w Polsacie ?
Pozwolicie, że sama się opieprzę za moją sklerozę jeśli chodzi o rozdziały... Ten ma ponad 1000 słów (bez tej cud miód malina orzeszki notki ) wieć jest moc XDD 
Ktoś kończy tak jak ja w poniedziałek ten cudny okres zwany feriami ? 
Te 2 tygodnie za szybko mninęły... i jescze od razu po powrocie do szkoły pierwsza biologia. Żyć, nie umierać :`) 

Tak więc ja się żegnam i znikam na randkę z Fredro i "Zemstą"..  Nie nawidzę lektur.... 

I taka inforacja sprzed chwili - mam 3 odcinek Shadowhunter, 'Zemsta' poczeka XDDD 

Do następnego ~ Mary xox




54 komentarze:

  1. Myślałam, że się nie doczekam
    A tu taka niespodzianka
    Jesteś cudowna, czekam na więcej xxxxxxx
    Pzdr od Pandy <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ave Legiony! Sława i Chwała! Zaczynając od notki. Pjona! W poniedziałek znów szkoła, a ja mam 5 miliardów zadań domowych nieodrobionych. I nie wiem czy w Polsacie przyjmują trupy... Jak chcesz możemy to sprawdzić to za tą końcówkę powinnam Cię poćwiartować :) Ale tego nie zrobię, gdyż... Nie mam powodu ku temu by Cię oszczędzić, ale mimo wszystko to zrobię. Co do rozdziału. (uwaga następne zdanie zawiera typowe dla mnie narzekanie) Krótki noooooo... Tak nie ładnie. Poza tym mi się podoba. Powtórzę słowa Brooke co do zdarzenia w szpitalu. Fuuuj! Tak tak jestem co do tego na anty, ale to chyba wiadome. Najlepszy w tym rozdziale był Leo. Trzeba mu dać za to diamentowy medal! Jak widać jest za to bardzo skromny. A teraz przepraszam, ale muszę kończyć. Mój kot (nowy) potrzebuje iść coś zjeść także ktoś musi go nakarmić.
    Do następnego!
    Papa!
    AsiaAri <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi zostałam oszczędzone XDD nie fujaj XD ja tam lubię takie całuśne rozdziały *sama nie ma chłopaka to jara się buziakami w rozdziale* xD
      No i ten.. pozdrów kotka xx

      Usuń
  3. Weź dodawaj te rozdziały częściej, bo krew mnie zalewa, no! A tak w ogóle to świetny blog :) XD
    ~W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą częściej jak babcię kocham! *moja babcia daje mi jedzenie - bardzo ją kocham* i dziękuję xx ;**

      Usuń
  4. Mar zginiesz śmiercią marną
    PS on ma linka XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mar zginiesz śmiercią marną
    PS on ma linka XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdzial .. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  7. Marianno, Szyszko, Fistaszku, szynko, Mary Majorek(dałabym jeszcze jedno nazwisko, ale ta osoba może to przeczytać XD)
    To jest takie krótkie jak czas na stopionym lodowisku.
    Zemsta nie ucieknie od czego są streszczenia i pani dentystka?
    No i i widzę że nadal utrzymujesz że jesteś za młoda na ciąże bo ciągle wam ktoś przerywa. Jednak widzę też że idziesz w dobrą strone.

















































    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .




    Masło orzechowe jest niedobre i piłka to kisiel-już wiesz kto pisał

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Trochę krótki, ale może mi się zdaje. Czekam na next'a. Mam nadzieję, że będzie jak najszybciej i będzie dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu też kończę ferie i dziękuję że napisałaś o lekturze bo o własnej zapomniałam :o musze się wziąść za film :9 a co do rozdziału mega jak zawsze ale proszę pisz jak najdłuższe potrafisz błagam.... pozdrawiam i zapraszam : http://zuzannawiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba oleje ksiazke i wybiorę film XD
      Moim skromnym zdaniem lektura to powinno być Dary Anioła a nie tam zemsta pff
      Zostanę ministrem edukacji czy coś i to zmienię XDDD

      Usuń
    2. Ej ej ej Dary Anioła są zbyt zajebiste żeby każdy mógł je czytać, a z resztą widok Jezioro+Jace (pozdro dla kumatych) jest przeznaczone tylko dla moich oczu *.*

      Usuń
  10. Uwielbiam twoje ff 💖 Kocham je czytać i z niecierpliwością czekam na kolejny. Weny życzę i zapraszam do siebie! www.barsandmelodymylove.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejjjjjjjjjjj no!!!!!!!!!!!
    Nadzieje mi zrobiłaś.

    =(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz urwiesz w taki momecie to- jak już wsponiałam zabije i pocowam z laptopem xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca w Polsacie gwarantowana xD Rozdział mega i czekam na nexta ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy kolejny rozdział??? bo już się nie mogę doczekać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na nexta :) kiedy będzie?
    A w tym czasie zapraszany do mnie. Narazie zaczynam ale będą pisała co dziennie albo co dwa dni.http://barsandmelodyhistorie.blogspot.com/2016/02/rozdzia-1-nie-chce-wyjezdzac_6.html?m=1 zapraszamy i dzięki za uwaga. Juz się nie mogę doczekać nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze dodaj nexta do jutra <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu tak długo musimy czekać ;"( :'(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu tak długo musimy czekać ;"( :'(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego tam długo. Kiedy netto. Plisśss pisz szybkooooo

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... a więc zacznę od gróźb jak większość tu oto obecnych cudnych dziouszek :* zabić? zabić i jeszcze udusić? to mało powiedziane!!!!! jezu trafiłam na twój blog jakiś czas temu i pomyślałam boże waśnie tego szukałam czytałam twoje opowiadania nałogowo serio (przez Ciebie rodzice wzięli mi laptopa) haha ale i to mi nie przeszkodziło w czytaniu :) ale jedna rzecz mi przeszkadza mianowicie to że nie dodajesz nowych rozdziałów zaczynam popadać w depresje :( błagam Cię napisz coś nowego, dłuższego jeśli można bo będziesz mnie miała na sumieniu :D A więc podsumowując jakże cudną i szczerą wypowiedz mam nadzieję że weźmiesz ją do serca jak ja twoje opowiadania :) i ZACZNIESZ PISAĆ CZĘŚCIEJ!! także tego życzę WENY TWÓRCZEJ I RUSZ SWOJĄ DUPCIE I PISZ KOCHANA <3!



    /Zozol :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj trochę mi się nudziło, więc postanowiłam poczytać jakiegoś bloga i natknęłam się na ten <3 Zaczęłam czytać o ok. 19:30 zaszywając się w pokoju. Teraz jest 00:04 i zorientowałam się, że kilka godzin temu nie poszłam na kolację bo tak mnie wciągnęły te rozdziały. Nie zrobiłam wielu rzeczy, które odłożyłam na wieczór... a tu się okazuje, że ostatni rozdział był dodany już tak dawno :( :( Mam załamke! Mam nadzieje, ze kolejny rozdział pojawi się jakoś niedługo :/ <3 ILYSM <3

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu pisz że to bo natknęłam się dziś na twojego bloga i cały dzień go czytam od 12:00 do 18:00 i paczam i mi się skończyło myślałam że jestem przy jakimś 20-30 rozdziale a tu kurna 42... Weź się pośpiesz bo ja sie tu załamuje !! 😂❤💗

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu <3 No dawaj :* POSTA czekam i iumieram...
    Zapraszam również do siebie
    http://barsandmelodylovequeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy kolejny ? Czekam i czekam

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Możliwe iż dzisiaj or jutro zależy jak się nauczę Biologii i Chemii bo mam z Mar mamą i muszę umieć xD

      Usuń
  26. wow jestem tu nowa i jestem pod wrzeniem. To jest cudowne właśnie skończyłam czytać wszystkie rozdziały i to jest jeden z najlepszych blogów jakie czytałam <3 nie moge sie doczekać nexta. Ale błagam cie nie umieraj Mary bo to by było straszne ona musi żyć i Natalia niech ogarnie dupe i wraca do Leo bo to najsłodsza para ever :* sory za błędy jak jakieś są ale dyslektyk jestem. PS weny rzycze PPS podziwiam rze masz czas w gimnazjum pisać sama jestem w drugiej klasie więc wiem ile to nauki

    OdpowiedzUsuń
  27. eeeee... udusić to za mało powiedziane! jak długo każesz nam jeszcze cierpieć?? kiedy kolejny rozdział?? jezu naprawdę uwielbiam twojego bloga i z niecierpliwością czekan na next.
    A tak w między czasie zapraszam do mnie( to jest mój pierwszy blog jak coś więc nie oceniać mnie za surowo) hahahah http://justbreathedontcrymyprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy nowy rozdział?!😭

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałaś o blogu? Bo nie pisałaś już prawie 2 miechy? Laska pisz coś

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapomniałaś o blogu? Bo nie pisałaś już prawie 2 miechy? Laska pisz coś

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam już dwa miesiące na nowy rozdział ;_; Kiedy dodasz? :/ W wolnej chwili zapraszam do siebie http://barsandmelody143bam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dodj nowy rozdział bo się nudzę proszę...����

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy coś dodasz? Juz prawie zapomniałam fabuły tego bloga... proszę odpisz
    GW

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej 😊 suuper ten blog 😆 tylko... Kiedy next?! Nie dodałaś juz prawie 2 miesiące 😭😭😭 dlaczego?! Kiedy bd kolejny?! 😭😭

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy next?????!!!!! Pleas 😭

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy next?????!!!!! Pleas 😭

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy next ? Dużo osób wciąż czeka i nie mówię że możemy przestać tylko że mamy nie dosyt i chcielibyśmy znać dalszy ciąg historii. Proszę cię chociaż dodaj post że wciąż zżyjesz i masz zamiar dalej pisać , proszę <3
    ~Wierny czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ty sobie żartujesz?! Tam gdzieś wyżej napisałaś mi, że ROZDZIAŁY BĘDĄ CZĘŚCIEJ! I co? I gówno. Jak zaraz nie dodasz rozdziału, to cie zabije ty...
    ~W

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten blog jest świetny, ale czemu nie ma rozdziału???
    Jak nie dodasz to potne się mydłem w płynie!
    A tak serio do plooosseeeeee dodaj nexta 💛💛💛💛
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam:
    Nastoletniamiloscbarsandmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy rozdział?! Już 12 kwietnia xDD

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedy następny rozdział? Jest już 15 kwietnia ... A opowiadanie jest super . najlepsze z tych co czytałam ( a było ich bardzo dużo)

    OdpowiedzUsuń