sobota, 16 kwietnia 2016

POWRACAMY

Witam drogie papużki w tym jakże zacnym dla Was dniu. Otóż dziś dowiecie się do do dalszej przyszłości bloga. Na początku chciałybyśmy Was bardzo przeprosić, że tych rozdziałów nie było przez tyle czasu, ale zrozumcie II semestr gimnazjum trzeba było się poprawić. Zresztą trochę bardzo zmieniły nam się gusty muzyczne i BAM nie jest już na pierwszym miejscu naszej Play Listy. Jednakże po małej dyskusji stwierdziłyśmy, że nie możemy zostawić was w takim miejscu gdzie Natalia jest po drugiej stronie globu, a Marianna umiera na raka...  Dlatego postaramy się dociągnąć fabułę do końca, wstępne plany idą do 50 rozdziału, a co dalej nawet Bane'a nie wie. Dlatego jeszcze raz bardzo Was przepraszamy i bardzo prosimy o wsparcie. Mamy nadzieję, że po takiej przerwie jeszcze ktoś to pamięta. Byłoby fantastycznie gdyby każda osoba która czyta tego bloga dodała pod tym postem komentarz. Obojętnie jaki, zostaw tylko po sobie ślad.
                                                                                                           No to do zobaczenia
                                                                                                                      H&P

22 komentarze:

  1. O boshe :O Czekam na rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslalam ze już sie nie doczekam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mniej więcej pojawią się nowe rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale idę nadrabiać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Już myślałam, że was zabili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal jestem i nadal czekam ;))
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  7. Wy żyjecie !!! Już myślałam, że tu nie wrócicie. Czekam na rozdział. Powodzenia i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się ciszę! Tęskniłam ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak żyjecie? Fajnie że osobie o nas przypomniałyście :) czekamy na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że BAM już nie ma pierwszym miejscu 😢💞💞

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabiję za to, że tak długo Was nie było -,- ale mimo wszystko fajnie, że chcecie kontynuować mimo, iż Bars&Melody nie jest już na pierwszym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tak sb wchodze na waszego bloge z mysla ,, pewnie nic nowego ale obczaje " i takie BUM!! czekam jak zawsze na c.d. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie!! Czekanie się opłaciło ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu zaczęłam czytać tego bloga..(Co ja pisze? Kilka dni temu XD). Mam mieszane uczucia ;-; Przy jednym rozdziale płakałam , a przy innym się śmiałam i tak na okrągło...z resztą uwielbiam , gdy tak jest (wiem, jestem dość dziwna...:d).Bardzo się ciesze, że będzie jednak dokończenie tego..eee..jak to powiedzieć...no opowiadanie XD W jednych rozdziałach uwielbiałam to psychiczne zachowanie Natalii <: (Nie wnikajcie w tą emotikonke XD) , a w jeszcze innych tą przesłodzoną atmosfere <3

    ~Pozdrawiam,Nel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie blog też o BaM Myworld143Myworld.blogspot.com

      Usuń