piątek, 18 września 2015

Ogłoszenia parafialne !

Hejo Bambkisielki ! :* 

Tak, jak pisałam w komentarzach przychodzę z postem informacyjnym. 

Natka na pewien czas nas opuści, a ja zostanę z blogiem sama. Natalia odchodzi z przyczyn prywatnych. Prawdopodobnie kiedyś wróci, ale kiedy to nastąpi, nie mam pojęcia.

A teraz co do bloga.
W tym roku, poszłam do gimnazjum, więc przyszło trochę nauki... Oprócz tego mam trochę zajęć dodatkowych i też swoje życie prywatne i bardzo trudno jest mi znaleźć czas, żeby usiąść do laptopa i coś napisać. Coś, żeby było długie, fajne do czytania i ciekawe. Żeby sprostać Waszym oczekiwaniom i żebym nie przysypiała na lekcjach, rozdziały będą pojawiać się tylko raz w tygodniu. Najczęściej w weekendy, czy poniedziałek, żeby umilić Wam początek tygodnia. Liczę, że zrozumiecie. Jeśli ktoś chciałby pomóc w pisaniu rozdziału, śmiało piszcie w komentarzach. W najbliższym czasie powstanie e-mail, na który będziecie mogli wysyłać swoje pomysły. 

Dziękuję Wam za wsparcie i zrozumienie naszej sytuacji <3 

To chyba na tyle.. W tym tygodniu jeszcze raczej będzie rozdział, może ostatni od Natalii.

Trzymajcie się Miśki :** Do następnego

Mary <3

6 komentarzy:

  1. Oo.. szkoda ,że Natalka odchodzi ale mam nadzieje ,że szybko ogarnie swoje problemy i do nas wróci , wiec życze ci powodzenia Natalko :)
    A co do rozdziału czekam na nexta i tobie też powodzenia Mary bo wiem co czujesz ja też mam teraz dużo nauki.

    ~Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy będzie dzisiaj rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera, Natka nas opuszcza.? Mam nadzieję że na krótko. Uwielbiam jej rozdziały, zresztą twoje też Mary ;* . Pamiętajcie że mimo wszystko macie wierne czytelniczki swojego bloga, które zawsze będą z wami ;*. Tak więc Natalko, życzę żeby Ci się ułożyło i żebyś do nas szybko wróciła.
    Mary, gimnazjum to zło. Jestem dopiero w drugiej klasie a już mam ochotę wysadzić tą szkołę w powietrze. Ty pewnie też to wiesz. Współczuję wszystkim którzy są zmuszeni chodzić do tak złego miejsca jakim jest gimnazjum, albo w ogóle szkoła. #bambkisielek Olka

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będzie następny rozdział Mary ?

    OdpowiedzUsuń