poniedziałek, 23 listopada 2015

Słów kilka od Mary

Hej Bambkisielki xx

Odpowiadając na pytania o rozdział, jeśli wierzyć Natce (nie radzę XD) będzie jescze dziś, a mój jakoś w weekend, czyli będą dwa w ciągu tygodnia, żeby wynagrodić Wam brak rozdziału w zeszłym tygodniu. 

Była któraś z Was na koncercie i spotkała naszych Misi ? Piszcie w komentarzach :*

Ale te kilka słów piszę w konkretnym celu... Pod następnym rozdziałem zapomniałam dopisać, że mam nadzieję na 30 tys wyświetleń do końca roku, a dziś zaglądam na bloga... i co widzę ? 

PRZEKROCZONE 31 TYS WYŚWIETLEŃ !!

Dziękuję Wam za to bardzo mocno, z całego serduszka :** Nie spodziewałyśmy się tak wielkiego sukcesu tych naszych wypocin xx

Ja już Was dłużej nie nudzę, i zostawiam w oczekiwaniu na rozdział...

Dobranoc
               Mary xxx

5 komentarzy:

  1. No, no szalejecie xD Gratuluję, zasłużyłyście na te wyświetlenia ❤ Ja nie byłam na koncercie, ale w przyszłym roku to nadrobię:) Co tu więcej mówić, chcę następny rozdział ❤
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://illbemissingyoubam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję sukcesu! Zasłużonego z resztą. Pamiętam jaką ja miałam radochę gdy na moim jednym blogu stuknęło 30 tysięcy. Teraz też sobie świętuję, bo ludzie na zamkniętym (jeszcze) moim jednym blogu dobili 10 tysięcy. A co do koncertu to niestety nie byłam :( Była moja przyjaciółka i mówiła że było mega! Ale całe 4 dni śledziłam na wszystkich możliwych snapach :) Jeszcze raz gratuluje sukcesu!!!
    Asia Ari

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki!♥
    Ja byłam na koncercie w Warszawie i nasze słodziaki na żywo ją 1000000 razy przystojniejsi♥
    ( jeśli tak się da xD) Jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnych 30tys!
    //Natusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze nowy rozdzial pojawi sie szybko ^^

    ~Patka~xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Ja byłam na koncercie w Krakowie ❤
    Było świetnie ❤ na żywo 10000... razy przystojniejsi
    Nadal nie wierzę że to się stało ❤ jeszcze tylko 10 miesięcy i się zobaczymy znowu ❤ czekam na rozdział ❤

    OdpowiedzUsuń