sobota, 19 grudnia 2015

Ogłoszenia Parafialne

Taaak... Możecie mnie zabić, zakopać, odkopać, ożywic i zabić po raz drugi za jakże wspanialą regularność rozdziałów...
Miałyśmy zamiar zawiesić bloga do stycznia, ale za to że tak nie będzie dziękujcie Oli ♡
Bardzo mnie zmobilizowała, więc przysięgam że do 25 grudnia pojawi się nowy rozdział. Jeśli nie, to podetnę sobie grzywkę, którą tak wytrwale hodowałam xx (obietnica lvl Mary XD)
Tak więc, planujcie morderstwa, a ja biorę się za tworzenie xx
Mary ;*

13 komentarzy:

  1. Podziękuj jej ode mnie! I oby dwie dobrze wiemy, że ja mam milion sposobów na zamordowanie Ciebie :D I się bierz bierz, a ja życzę powodzenia i weny :D
    AsiaAri <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam 💖 naprawdę supi blog 😍 zaczełam wczoraj i skończyć nie mogłam 😭 szkoda że nie da się szybciej 😭 WSPANIAŁE 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierz się do roboty i to już xD
    Czekam na nexta i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    illbemissingyoubam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ty żyjesz.. xD I ta grzywka, haha :D ♥ Czekam z niecierpliwością! Pamiętaj, że jeśli jeszcze raz takie coś zrobisz, to OBIECUJĘ, że sama ci zetnę grzywkę xD. A tak na serio, to Wikusia pozdrawia.

    ~ NOCNIKOWY POTWÓR JEST WSZĘDZIE XD (Weny życzę :3)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bierz się do roboty, bo się niecierpliwię!!
    Ps. Zajebisty blog
    Oby Mary nie umarła
    Napisz jeszcze kiedyś o tym jak będą mieć dzieci to bedzie takie cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bierz się do roboty, bo się niecierpliwię!!
    Ps. Zajebisty blog
    Oby Mary nie umarła
    Napisz jeszcze kiedyś o tym jak będą mieć dzieci to bedzie takie cudowne<3
    Zostało ci 5 dni więc do roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu! Już myślałam, że nie będzie dalszych rozdziałów. Czekam.
    Pozdrawiamxx

    OdpowiedzUsuń
  8. No i gdzie byłaś?!
    Ja tu czekam i czekam i jak się do tych świąt rozdzialik nie pojawi to nie ręczę za siebie
    Pozdrawiam i kc ;**
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyyyybko!!! Kolejne rozdzialy!!! Uwielbiam sposob w jaki piszesz, taki zyczajny a swietnie sie czyta, uzywasz normalnych slow i walisz prosto z mostu xd a te niektkre ich teksty- bezcenne :') jak to czytam to az chcialabym spotkac Leo i Charliego i zeby tak sie zachowywali :D poprostu ŚWIETNE wiec pisz, pisz, pisz i NIGDY nie przestawaj bo juz wm ze dlugo nri wytrzymam bez tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję mojej imienniczce za to, że dzięki niej dalej będę mogła czytać tego zacnego bloga. Jeśli dowiem się kto to jest, znajdę ją i moooocno uściskam. A wy macie szczęście że nie zawiesiłyście bloga, bobym zabiła.... Do następnego :* #Bambkisielek Olka

    OdpowiedzUsuń
  11. To szybciutko! Jak rozdział nie pojawi się do jutra to moja pięść porozmawia z twoją twarzą! XD Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeej wspomniałaś o mnie! !!
    I tak Cię namówię na te dzieci Szyszka! !
    Psiucza(lub jak kto woli Ola dzięki której będzie cię mieli rozdział)

    OdpowiedzUsuń