czwartek, 25 sierpnia 2016

Informacje *anielskie chóry*

Tak oto ja znowu. Czekają was ciężkie chwile po przeczytaniu tego posta... Kogo ja oszukuje przecież ten blok to raczek. Dobra prosto z mostu bo nie lubię owijać w bawełnę. Mam do was dwie informacje.
   Zacznijmy od pierwszej tej gorszej. To już koniec bloga. Tak niestety przykro mi, ale straciłam na to wenę a jak czytam dawne posty to się wstydzę jak takie coś mogło powstać. Co do Historii Alkocholowej... postała w jednej ósmej więc nawet nie opłaca się tego publikować. Może na święta albo coś jak zacznie mi się fizyka...(bo na niej robię wszystko tylko nie to co mam robić). Miło mi było dla was pisać i podziwiam was za to że to czytałyście.
    Co do drugiej sprawy... jeśli ktoś chciałby przygarnąć tego raczka i kontynuować go to chętnie oddam chociaż wątpię, żeby ktoś to chciał. Ale daje taką możliwość. Ja na tym nic nie stracę a ktoś może mieć pomysły etc.
    W tym momencie chciałabym się z wami podzielić moim zdaniem na temat BAM i Bambino bo to ciekawy temat. Już od jakiegoś czasu nie ma mnie na oficjalnej grupie fandomu. Dlaczego? Z bardzo prostego powodu. Ta cała zmiana po tym jak chłopcy stali się sławni mnie zabolała i zniechęciła do Bambino. Większość postów na grupie to były zwykłe raki bo inaczej tego nie można nazwać. Niektóre były tylko z sensem. Zdarzało mi się mylić posty z 'Fejmów' (kolejna grupa do której już nie należę) z tymi z grupy BAM. Co było już dziwne zważywszy na to że fandom jak sama nazwa wskazuje to miejsce dla fanów konkretnej grupy ludzi słuchających danego zespołu. A jak widziałam posty tylu "NA ILE MNIE OCENIACIE' albo 'NOWA ZABAWA CHŁOPCY PISZĄ KOCHAM A DZIEWCZYNY CIĘ'. No sorry ale dostałam wkurwa. Nie mam pojęcia jak jest teraz i jeśli jest gorzej nawet nie chcę wiedzieć. Poczucie fejmu które zgromadziło się wokół Bars and Melody jest nie do wytrzymania. Po debiucie chłopcy zrobili się nagle tak sławni że cała 'śmietanka' stwierdziła że ich kocha i jest to jedyny zespół na świecie...  No i to jest moje zdanie. Możecie się z nim zgadzać lub nie. Chętnie poznam wasze opinie w komentarzach jeśli komuś się chce pisać i to czytać więc to już prawdopodobnie ostatni moment kiedy piszę do was na tym blogu. Miło było i nie zapomnijcie o wym co było wyżej.

Więc żegnam was już na zawsze <3

24 komentarze:

  1. Chyba sobie żartujesz nie możesz nas tak zostawić :'( czytam tego bloga odkąd powstał i zawsze zostawiam dla ciebie miły kom żeby ci weny dodać i jak to przeczytałam to aż mnie serce zabolało wielka szkoda oby tego bloga przejął ktoś z takimi fantastycznymi pomysłami jak wy dwie pozdrawim trzymajcie się i jeszcze mam nadzieję że zrezygnujesz z porzucenia bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo <3 mega miło mi się zrobiło ale cóż tak wyszło niestety

      Usuń
  2. Chyba sobie żartujesz nie możesz nas tak zostawić :'( czytam tego bloga odkąd powstał i zawsze zostawiam dla ciebie miły kom żeby ci weny dodać i jak to przeczytałam to aż mnie serce zabolało wielka szkoda oby tego bloga przejął ktoś z takimi fantastycznymi pomysłami jak wy dwie pozdrawim trzymajcie się i jeszcze mam nadzieję że zrezygnujesz z porzucenia bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym przygarnąć tego jakże wspaniałego bloga xD. Mam jakiejś tam pomysły i mam nadzieję, że sprawdziły by się. Jak by co to pisz mi na poczcie: kasia.malinka94@wp.pl PS: szkoda, że koniec bloga. Fajnie się go czyta i masz supcio pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli już ktoś przejał bloga to kiedy dalszy ciąg...
    Szkoda ze przestajesz pisać boska historia i chce mi się plakać w pewnych momentach masz talent dziewczyno pisz dalej prosze
    Chce sie dowiedzieć co będzie dalej ....
    Zakochałam sie!!!!
    Ps. W historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podobało ci się to ff <3
      Na razie jeszcze nikt nie przejął bloga ale mam nadzieję że nastąpi to w nie długim czasie <3

      Usuń
  5. chciała bym przygarnąć tego wspaniałego bloga moja skrzynka pocztowa amisia323@wp.pl prosze o jak najszybszą odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wysyłam wiadomość pisze że email nie istnieje więc sprawdź czy dobrze napisałaś :D

      Usuń
  6. nie nie dostaniesz tego bloga gówniarzu hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jeszcze kogoś szukasz to ja mogę przejąc będę się nim opiekowała
    Kilka dni temu zaczęłam pisać swój ale 2 też fajnie by było mieć, na swoim mam dopiero 1 rozdziała i czesc o bohaterach.
    Jak chcesz zobaczyć to masz adres strony:
    barsandmelodyhistoriebam.blogspot.com
    A kontakt ze mną to e-mail:
    koczwarajulia@wp.pl
    Lub facebook:
    Julia Koczwara czarno białe zdj w parku na kamiennej ścianie !
    Mam nadzieje do usłyszenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam wiadomość :D

      Usuń
    2. Mam proźbe możesz napisać jeszcze raz bo nic nie dostałam !
      I dziękuje z próby kontaktu ze mną !
      Czekam na jeszcze jedną próbę kontaktu !!

      Usuń
    3. Wysłałam zobacz czy teraz Doszło:D

      Usuń
    4. Wysłałam zobacz czy teraz Doszło:D

      Usuń
  8. błagam!!Jest 152,681 wyświetleń a ty chcesz z tym skończyć!Proszę cie nie rób tego nam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale pisanie na siłę to nie pisanie, więc tak będzie lepiej ;)

      Usuń
    2. Ale jak już na coś wpadniesz to poinformujesz nas o tym i założysz nowe ff?

      Usuń
    3. Na pewno ale to raczej na wattpadzie :3

      Usuń
    4. a jak się nazywasz na wattpadzie?

      Usuń
  9. Sory że tu to pisze ale ja nie w temacie czy będzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie z mojej strony możliwe że ktoś przejmie bloga, ale osoby chętne mi nie odpisują :')

      Usuń